ח"כ זוהר תוקף: "החוקרים עסוקים בחיזוק לפיד"

עמית דניאל No Comments on ח"כ זוהר תוקף: "החוקרים עסוקים בחיזוק לפיד"

ח"כ מיקי זוהר תוקף את התנהלות המשטרה בתיקי נתניהו ואומר: " יש לי חשש שהתנהלות המשטרה היא לטובתו של לפיד" | על השיח סביב ההמלצות אמר זוהר: "זה לא רחוק ממה שעשו לרבין. למעט נטילת חייו עשו לו כמעט הכל"

ח"כ זוהר וראש הממשלה נתניהו
ח"כ זוהר וראש הממשלה נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הפנים, ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן בתכנית "מהדורת הבוקר" והתייחס לחקירות נתניהו ולסערה סביב המלצות המשטרה בשבוע שעבר.

ח"כ זוהר אמר: "כל פרשה במדינה מנסים לשייך לנתניהו. מציגים אותו כפושע, כעבריין, כמי שמניע מהלכים פליליים, למרות שהדברים לא הוכחו, אפילו לא נחקרו, ובמה שנחקר חרצו את גורלו. קבעו שמקבל שוחד ורואים כמה העוול הוא בלתי נסבל כלפי אדם אחד ששמו נתניהו".

"האם יתכן שסגלוביץ בוגר 433 שכל החוקרים פקודים שלו, עוסקים מבוקר עד ערב, כדי לחזק את יאיר לפיד. יש לי חשש שהתנהלות המשטרה היא לטובתו של לפיד" תהה ח"כ זוהר.

"על לפיד שביצע עבירות יותר חמורות לכאורה שחתם על הסכם ניגוד עניינים ולא ציין את מילצ'ן, קיים דיונים במשרדו על מילצ'ן ואיתו. הבת של מילצ'ן תרמה ליש עתיד. העסיק את יאיר לפיד והוא לא נחקר מבשטרה. צריך ועדת חקירה ממלכתית" קבע זוהר.

לדבריו: "מה שעושים לנתניהו זה לא רחוק ממה שעשו לרבין. למעט נטילת חייו עשו לו כמעט הכל. זו רדיפה פוליטית. חוקרי המשטרה עוסקים מבוקר עד ערב לחזק את יאיר לפיד".



0 תגובות